Tšillitrühvlid

Tšillitrühvlid kuuluvad minu suurte lemmikute hulka. Mulle meeldib tšilli ja šokolaadi kooslus ja eriti hea on see trühvel just kohvi kõrvale. Neid trühvleid olen teinud juba mitmeid aastaid ja minu sõbrad armastavad neid väga.
Iseenesest on töökäik sarnane konjakitrühvlite valmistamisele, ainult et konjaki asemel on tarvis hoopis kvaliteetset tšillipulbrit.


Vaja läheb:

250 g tumedat šokolaadi
2 dl vahukoort
2 sl võid
1-2 tl tšillipulbrit (mulle isiklikult meeldib tulisem amps)
katmisks kakaopulbrit
Kuumuta koor keemiseni, tõsta tulelt ja vala juurde tükeldatud šokolaad ning sega seni, kuni šokolaad on sulanud. Seejärel lisa või ja tšillipulber ning sega korralikult ja pane mass külma tahenema. Tahenema peaks mass sügavkülmas vähemalt tunni ja tavalises külmikus isegi kuni üleöö.
Kui mass on tahenenud tõsta see külmast välja ja veereta parajad pallid lusika ja näppude abil. Veereta pallikesi magustamata kakaopulbris (Meie Mark) ja tõsta külma.
Säilita tühvleid jahedas.

Kommentaarid